Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Muntian A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Muntian A. A. Multiple intelligences [Електронний ресурс] / A. A. Muntian // Англістика та американістика. - 2014. - Вип. 11. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/antame_2014_11_22
| 2. |
Muntian A. O. "Transformation of the detective story in Donna Tartt’s novel "A Secret History" [Електронний ресурс] / A. O. Muntian, I. V. Shpak // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Літературознавство. - 2018. - Вип. 2. - С. 83-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzl_2018_2_9
| 3. |
Muntian A. The purity of genre and "A Secret History" by Donna Tartt [Електронний ресурс] / A. Muntian, I. Shpak // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 19. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2018_19_18
| 4. |
Gaidaichuk V. Efficiency estimation of the shaped hot rolled steel product mix of India and Ukraine [Електронний ресурс] / V. Gaidaichuk, D. Bannikov, A. Radkevych, A. Muntian // Будівельні конструкції: теорія і практика. - 2019. - Вип. 4. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/budktp_2019_4_3
| 5. |
Muntian A. O. Philosophical representation of female artistic images in objectivism [Електронний ресурс] / A. O. Muntian // Антропологічні виміри філософських досліджень. - 2019. - Вип. 15. - С. 134-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avfd_2019_15_16 Грунтуючись на актуалізації гендерних дискурсивних особливостей, дана стаття присвячена дослідженню репрезентації, маніфестації, актуалізації та вербалізації взаємодії гендерно-філософських ідей: інтерпретація фемінізму в межах об'єктивізму. Вихідним матеріалом даного дослідження є роман Айн Ренд "Атлант розправив плечі", який є філософською роботою з об'єктивізму. Розвиток гендерного дискурсу, зокрема дискурсу фемінізму, досліджується під ретроспективним кутом. Робота є спробою виявити особливості репрезентації жіночих художніх образів в роботі Ренд і те, як роман Ренд вплинув на логічний розвиток дискурсу фемінізму. Дискурс фемінізму не є характерним для об'єктивізму, в якому поняття статі, як і гендеру, теоретично анулюється, оскільки гендер не має значення, як для особистого, так і для професійного зростання, проте практично приклади гендерної репрезентація та гендерної актуалізації широко представлені в філософії Ренд. Розглянуто відмінні риси гендерного дискурсу в об'єктивізмі. Результати грунтуються на застосуванні порівняльного аналізу. Стверджується, що, власне, сама філософія та основні філософські ідеї можуть бути виражені й сприйняті за допомогою творів художньої літератури. Такий твір - література з точки зору стилістики і синтаксису, але філософія з точки зору семантики, його художні образи стають прототипами філософських одиниць. "Атлант розправив плечі" - це не тільки художня література, а й філософський трактат про об'єктивізм, який є філософією індивідуалізму, одноосібної боротьби і досягнення поставлених цілей. Жіночий образ протагоніста "Атлант розправив плечі" - образ Дегні Таггарт. Вона є переконаною прихильницею об'єктивізму. На думку Ренд, Дегні Таггарт - прототип істинної жінки утопічного американського капіталістичного суспільства, і саме її художній образ був невірно витлумачений прихильниками ідей феміністського руху, а сама Дегні Таггарт стала іконою фемінізму, тоді як насправді дискурс Дегні Таггарт - це дискурс жіночності, оскільки Дагні непритаманне все, що пов'язано з феміністськими ідеями і практиками. Вплетення дискурсу Дегні Таггарт в більш широкий дискурс фемінізму є неправомірним, хоча її дискурс може бути віднесений до дискурсу жіночності.Грунтуючись на актуалізації гендерних дискурсивних особливостей, дана стаття присвячена дослідженню репрезентації, маніфестації, актуалізації та вербалізації взаємодії гендерно-філософських ідей: інтерпретація фемінізму в межах об'єктивізму. Вихідним матеріалом даного дослідження є роман Айн Ренд "Атлант розправив плечі", який є філософською роботою з об'єктивізму. Розвиток гендерного дискурсу, зокрема дискурсу фемінізму, досліджується під ретроспективним кутом. Робота є спробою виявити особливості репрезентації жіночих художніх образів в роботі Ренд і те, як роман Ренд вплинув на логічний розвиток дискурсу фемінізму. Дискурс фемінізму не є характерним для об'єктивізму, в якому поняття статі, як і гендеру, теоретично анулюється, оскільки гендер не має значення, як для особистого, так і для професійного зростання, проте практично приклади гендерної репрезентація та гендерної актуалізації широко представлені в філософії Ренд. Розглянуто відмінні риси гендерного дискурсу в об'єктивізмі. Результати грунтуються на застосуванні порівняльного аналізу. Стверджується, що, власне, сама філософія та основні філософські ідеї можуть бути виражені й сприйняті за допомогою творів художньої літератури. Такий твір - література з точки зору стилістики і синтаксису, але філософія з точки зору семантики, його художні образи стають прототипами філософських одиниць. "Атлант розправив плечі" - це не тільки художня література, а й філософський трактат про об'єктивізм, який є філософією індивідуалізму, одноосібної боротьби і досягнення поставлених цілей. Жіночий образ протагоніста "Атлант розправив плечі" - образ Дегні Таггарт. Вона є переконаною прихильницею об'єктивізму. На думку Ренд, Дегні Таггарт - прототип істинної жінки утопічного американського капіталістичного суспільства, і саме її художній образ був невірно витлумачений прихильниками ідей феміністського руху, а сама Дегні Таггарт стала іконою фемінізму, тоді як насправді дискурс Дегні Таггарт - це дискурс жіночності, оскільки Дагні непритаманне все, що пов'язано з феміністськими ідеями і практиками. Вплетення дискурсу Дегні Таггарт в більш широкий дискурс фемінізму є неправомірним, хоча її дискурс може бути віднесений до дискурсу жіночності.
| 6. |
Muntian A. A secret history: character analysis [Електронний ресурс] / A. Muntian, I. Shpak // Південний архів. Філологічні науки. - 2019. - Вип. 77. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pafn_2019_77_10
| 7. |
Muntian A. The fountainhead: specifics of male characters’ verbalization in the novel by Ayn Rand [Електронний ресурс] / A. Muntian, I. Shpak // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2019. - Вип. 5. - С. 213-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2019_5_61
| 8. |
Muntian A. O. Verbalization of female artistic images in "a Thousand Splendid Suns” by Khaled Hosseini: gender aspect [Електронний ресурс] / A. O. Muntian, I. V. Shpak // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 9. - С. 185-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2020_9_50
| 9. |
Muntian A. O. Literary features of syntactic representation of the city concept in the novel "The Kite Runner" by Khaled Hossini [Електронний ресурс] / A. O. Muntian, I. V. Shpak // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 35(1). - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_35(1)__19
| 10. |
Muntian A. O. Representation of female artistic images in "The Little Friend” by Danna Tartt [Електронний ресурс] / A. O. Muntian, I. V. Shpak // Закарпатські філологічні студії. - 2019. - Вип. 7(1). - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2018_7(1)__35
| 11. |
Muntian A. O. Genre structure vs. literary concepts in "The Butterfly Garden" by Dot Hutchison [Електронний ресурс] / A. O. Muntian, I. V. Shpak // Закарпатські філологічні студії. - 2021. - Вип. 16. - С. 258-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/trphst_2021_16_49
| 12. |
Muntian A. O. Humanistic Intention of Dystopia in "The Giver" by Lois Lowry [Електронний ресурс] / A. O. Muntian, I. V. Shpak // Антропологічні виміри філософських досліджень. - 2021. - Вип. 20. - С. 78-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avfd_2021_20_9 Мета статті - дослідження маніфестацій гуманістичних шукань ухудожньому творі. Головний інтерес пов'язаний з осмисленням тих екзистенційних і соціокультурних концепцій, щолежать в основі роману-антиутопії Лоїс Лоурі. Теоретичний базис дослідження засновано на роботах із феноменології та теорії читацької рецепції. Метод феноменології - це описовий метод: феномени свідомості не можуть бути редуковані до обмежених когнітивних форм, а тому важливою є мова та засоби описування, їх здатність розкривати свідомість через феномени. Наукова новизна дослідження полягає у вивченні гуманістичного аспекту антиутопічного суспільства, зображеного в сучасній літературній фантастиці. Основна увага зосереджена на феноменологічному виявленні екзистенційних ідей, їх прояву в літературних персонажах даного твору. Висновки: у висновках йдеться про тенденції гуманізації і дегуманізації людини й суспільства в контексті філософських, етичних та естетичних питань, якіє найбільш важливими й актуальними проблемами сучасності. В ході дослідження виявлено, що в сучасній антиутопічній літературі та в філософії основним предметом уваги є людина. Її розуміють та зображають як феномен, який не може бути сприйнятий за допомогою таких понять як явище та сутність. Людина є створінням, свобода якого передбачає постійний вихід за межі природи та звичної реальності в межі трансцендентного через прагнення осмислити її певний спосіб існування.
|
|
|